måndag 4 augusti 2008

Stämmer verkligen detta?

Jag blir väldigt förvirrad. Nu får ni faktiskt hjälpa mig.

När man är på semester så följer man inte med i nyhetsrapporteringen så noga. Det är ju en del av tjusningen med att vara ledig.

Nu när jag sitter och försöker ta igen lite här så inser jag att jag missat en del stora grejor. Tydligen har tanten, som var gift med tokstollen och sadisten Josef Fritzl, gift om sig.

Nu går hon ut i Aftonbladet och berättar att hon inte tänker skilja sig. Är det en nyhet? De måste ju har ingått äktenskap någon gång under min semester, så det vore väl lite tidigt att gå åt varsitt håll redan?

Vet ni något som jag inte vet?

4 kommentarer:

Pysseliten sa...

Tja, hon är nog både blind, döv och har dåligt minne, så om hon både gifter sig och skiljer sig från kakmonstret samma sommar än nog inte så konstigt.
Jag undrar lite över kakmonstrets omdöme dock?

Pysseliten sa...

Fasen vad snygg han är, kakmonstret alltså! Han är ledig alltså?

Pseudonaja sa...

Jo, visst är han ett riktigt kap, men han är ju dessvärre inte ledig. Rosmarie ska ju inte skilja sig från honom.

Pysseliten sa...

Javisst ja, tillfällig hjärnblödning :), blev visst lite till mig...