torsdag 14 augusti 2008

Personlighetstest

Jag hittade ett test som jag inte kunde låta bli att göra.

Detta blev resultatet:

Din personlighetstyp:
Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, SYO-konsulenter, journalister, religionslärare.


Tänk, det var det som jag misstänkte! Det är ingen idé att söka jobb på stålverket.
Bäst gillar jag nog "Oftast begåvade skribenter". :-)

4 kommentarer:

Pysseliten sa...

Hej, begåvade skribent!
Jag är med 80% sannolikhet man och min man är med 60% säkerhet kvinna. Jag skulle passa inom konsultbranchen och kommer att leva tills jag blir 86 år gammal.
Mvh fd. Testfreak

Pseudonaja sa...

Har du och din man varit tvungna att testa era könstillhörighet? Varför? Är ni nöjda med resultaten?

Pysseliten sa...

Jo, jag blev lite osäker när jag såg att han fingrade på stringtrosorna på Åhlens.

Pseudonaja sa...

Passade han i dom? Vad kollar du in när han tittar på underkläder? :-)