fredag 15 augusti 2008

Roligt - inte roligt

Igår kväll var det ett avsnitt med South Park där Paris Hilton figurerade.


Hon var konstant berusad och hostade upp sperma i stup i kvarten. Hennes hund tog livet av sig. Jag skrattade när jag såg det men är inte helt säker på att det var så roligt.

En kort tid efter Steve Irwing hade dött, dök han upp med en stingrocka hängande från bröstet i ett avsnitt .

Kanske är det så att om man ska ligga på gränsen, så kommer man då och då att trampa över den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte då det blir som roligast när man ligger just på gränsen? Eller kan man inte skoja om allt?
Personligen tycker jag man kan skioja om allt men det handlar om när var och hur man gör det.Eller?

Pseudonaja sa...

Jag håller med dig. Humor på gränsen är bäst. Gärna får det ligga lite svärta i bakgrunden också.
Jag tror att man kan skämta om allt. Det är nog mest en fråga om timing.