fredag 29 augusti 2008

OS - en betraktelse 4

Jag vet inte hur det är med er, men jag satt här på morgonen med en svår OS-abstinens. Hela jag skakade i frossbrytningar. Var är dubbeltrappen när man behöver den som bäst? Den som ändå fick titta på lite boxning. Alla vattenpolospelare; Kom tillbaka! Allt är förlåtet!

För er som har svårt att acceptera att nästa sommar-OS är fyra år bort har jag skakat fram lite bilder från gymnastiktävlingarna i Peking. Jag visste faktiskt inte att man tävlade utomhus, men det verkar ju fungera bra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

*fnissar*
Åh vilken rolig.

Tänk jag hade ingen aning om att du var så vig. :p

Anonym sa...

Ten points från mig, som också har abstinensbesvär.

Pysseliten sa...

Saknar inte OS, men kan tänka mig mer utomhusgympa!!

Lotten Bergman sa...

Tack! Denna och Galenskaparnas eget VM ska jag spara och njuta av när abstinensen blir för stor.

Comvidare sa...

Tackar, tackar! Roligt som fan. Men kommer inte ens i närheten av Galenskaparnas. Kan inte ens nämnas i samma sammanhang.