fredag 8 augusti 2008

Internationella Orgasmdagen

Nej men ser man på! Det är Internationella Orgasmdagen!
Här har jag gått runt och tänkt på helt andra saker än orgasmer. Tillåt mig också bli lite personlig: Jag har inte haft någon orgasm idag. Det är lite synd med tanke på att det är Internationella Orgasmdagen.

När det var Kanelbullens dag (en annan mycket angelägen dag) så var ett av konsultbolagen här med kanelbullar till alla.
Nu ser jag mig om och funderar på om samma företag kommer att dyka upp idag med orgasmer till alla. Hur skulle det se ut? Hur skulle det kännas? (Bra kanske?)



Det väcker ju förresten en fundering.
Är det roligare att ge än att få?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså där ser man. Jag har visst ännu flera anledningar att fira idag 08 som jag e. Visste inte att det är den stora orgasmdagen idag. Konstig dom brukar ju vara så duktiga på att annonsera om detta i affärerna annars, eller gäller det bara andra stordagar?

Ang. din fråga om det är bättre att få eller ge, kan man välja? Går dom inte lite hand i hand? Eller kanske mera en önskan från mig. ???

Pseudonaja sa...

Så är det så klart. :)

Anna sa...

Äsch att jag missade den! Undrar om det var någon festival eller parad också?

Pseudonaja sa...

Visst undrar man! Det kanske hade varit roligt att gå med i paraden?

Comvidare sa...

I det här fallet är det roligare att få. Annars är njuter jag mer av att ge.

Men den dagen passerade utan vare sig ett givande eller tagande.