måndag 4 augusti 2008

Back in business

Hello everybody,

Jag är på jobbet för första gången sedan den 4 juli. Jag är otroligt trött. Som alltid inför stora händelser; resor, reptilmässor, första dagen på jobbet etc, så sov jag dåligt inatt. Jag har nog fått max fyra timmars sömn och ögonen går lite i kors.
Jag känner mig trött på ett annat plan också. När man som jag vet att det bara är veckor kvar på uppdraget och jag mentalt redan har lämnat stället för många veckor sedan, så är det svårt att lura sig själv och känna sig väldigt, väldigt intresserad och så där härligt motiverad.
Hallå? En mental boast till mig, om någon har…

Det är väldigt tyst på företaget. Produktionen ligger givetvis nere under industrisemestern och 95% av tjänstemännen verkar ha tagit semester samtidigt. Det innebär också att det är väldigt få ärenden i inboxen, som ligger och väntar på mig. Alltid något; jag kommer att få tid att blogga.

2 kommentarer:

Comvidare sa...

Jag tror på utfasning, successiv nedtrappning. Om du inte har ett dugg att göra sista dagen på jobbet, då har du lyckats. Så fortsätt att göra mindre och mindre med GOTT samvete.

(och vilken tur att man alltid kan blogga)

Pseudonaja sa...

Jag köper det till 100%. Det är ju ingen idé att ta åt sig något nytt stort. Jag ska i maklig takt avsluta de få grejor som jag har kvar att göra och sedan glida runt med en kopp kaffe i handen.

Och inte minst: Blogga!