fredag 12 september 2008

Ett stillsamt musiktips

Jag är väldigt negativ till TV-reklam. Jag försöker i möjligaste undvika de varor som saluförs i TV. Jag skulle t.ex. aldrig köpa en CD som det gjordes reklam på TV för.

Dock finns det musik som går rakt in i hjärtat på mig. Ni vet, man hör några toner eller en textrad och sedan är man fast. Man vet att detta är bara något som man måste få höra mer av.

Just en sån skiva har jag sett reklam för och jag vill dela detta med er. Ty endast det bästa är gott nog för er!



Köp denna också när ni ändå beställer den första:



Because you're worth it!
:-x

4 kommentarer:

Anonym sa...

Beställningen är lagd!

Michadelica sa...

Åh, en åsiktsfrände! Jag brukar säga att den som behöver göra tv-reklam för sin musik gör för dålig musik (och jag tror att jag bara gjort ett ynka inköpsundantag från den regeln).

Kul blogg förresten, råkade snubbla in här för ett par dar sen och har fnissat alldeles för mycket på arbetstid efter det. :D

Comvidare sa...

Om jag säljer min gitarr på blocket, tror du då att jag har råd med handpenningen till nån av de fina instrumenten de välartade gossarna spelade på?

Pseudonaja sa...

Michadelica: Välkommen! Ska kolla din blogg också.

comvidare: Du är för sent ute. Jag har köpt hela rasket!