lördag 21 februari 2009

Duell 2

Skägg-BWO går vidare till duell nummer två tillsammans med Molly. 6-åringen hade jublat om hon lyckats hålla sig vaken.
Molly gick till Globen. Det var väl rart? Och Ingela Pling har som vanligt skrivit texten. Hon skrev ju kupletter till Ernst Rolf på 20-talet. Skoj att hon fortfarande hänger med.

Oj en brasklapp! En internationell jury har något att säga till om också. Jag fattar noll, men just noll har jag ju fattat hela kvällen.

Nu sjunger Molly ledmotivet till Lejonkungen 7 igen.

Jag vet inte hur det är med er men jag behöver gå ifrån nu och lyssna på lite riktig musik.

1 kommentar:

Superkex sa...

Jag förstår inte varför jag ens tittade på eländet. Totalt onödigt när allt finns föredömligt redovisat här. :-)

Till min lycka hittade jag klippet med Cher när hon sjunger I got you babe med Beavis & Butthead. Kände mig ung på nytt för några minuter. :D