söndag 29 mars 2009

Fyra från mig

Det far runt en uppmaning i bloggosfären. Den handlar om att besvara fyra frågor:

1. Vilken bok läser du just nu?
Jag är mellan två böcker just nu. Läser tidskriften Reptiles- Australia som kom i torsdags. Det är rena porren för mig!
2. Vilken skiva lyssnar du på just nu eller lyssnar du mest på för tillfället?
Det är Arena med den fantastiske sångaren/gitarristen/låtskrivaren/producenten Todd Rundgren. Den är väldigt bra.
3. Vad är det roligaste du ser fram emot den närmaste tiden?
Påsken! Jag älskar påsken. Det är lite som jul men utan alla stress.
4. Vilken blogg läser du helst, just nu?
Jag kan inte peka ut någon speciell. Jag har mina 8-10 som jag kollar ett par gånger om dagen. Dessa 8-10 varierar lite över tid. Sedan finns det ytterligare ett tiotal som jag följer från och till.


Todd Rundgren… Ni är förmodligt väldigt ointresserade, men jag ska skriva några fler rader om detta geni snart.
Klicka på HD för bättre ljud och bild!

1 kommentar:

Howdy Sailor sa...

Hihi, jag som inte har blivit dissad för min Brittan tänker inte dissa för din Todd (men tänk ändå att man kan vara MER amerikansk än Spears). Jag säger som mina minstingar: De ska vaja jockenJOLL!