fredag 18 juli 2008

Tillbaka!

Hej på er,

Under ett par dagars tid har jag ägnat mig åt att ligga i hängmattan med korta avbrott för att äta sushi från magar på 55-åriga, danska flygvärdinnor.

Nu är jag dock tillbaka vid en dator och jag skriver. Gud så jag skriver!

Jag kommer att om ett par tre dagar publicera Sanningen om Saltkråkan här.
Jag kan lova er dramatik. Jag kan lova en titt ner i de mörkaste katakomber i kultur- och filmvärlden. Jag kan lova er en tidsresa först till 90-talet och sedan hela vägen tillbaka till 60-talet.

Missa alltså inte Sanningen om Saltkråkan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan väl njuta av sin semester på betydligt värre sätt. :D

Saltkråkan är en av mina favoriter i Astrid Lindgrens värld. Borde jag kanske hoppa över ditt inlägg om det? (Eller blir det en varningstext i inledningen.)

Pseudonaja sa...

Vi kan säga så här: Jag kommer att ge er en saknad pusselbit.