onsdag 19 mars 2008

Svar

Den här har jag snott men svaren är mina egna. :-)

1. Vädret utanför mitt fönster:
Det är en strålande senvinterdag. Solen skiner och reflekteras i de få fläckar snö som återstår från ovädret tidigare i veckan. Dock har man lovat busväder till påsk igen.

2. Lyssnar på just nu:
Rush. Det är ett tag sedan sist men dom råkade dyka upp i spellistan på datorn.

3. I går gick jag och lade mig:
Strax efter 22. Var trött efter att ha arbetat med föreningsplock hela kvällen.

4. I dag vaknade jag:
6.15. Jag har börjat gå upp en kvart tidigare för att i lugn och ro kunna äta frukost hemma. Jag gillar inte att börja dagen på jobbet med att sitta i fikarummet och äta medhavda mackor och dricka te bryggt på påse.

5. Jag har på mig:
Svarta jeans från Jack & Jones. Svart t-shirt och utanpå den en svart-grå-randig tröja. Jag ser alltså inte tillvaron idag som svart och vit utan som svart och grå.

6. Senaste person som ringde mig:
En trevlig människa från Naturhistoriska museet i Göteborg.

7. Senaste person som jag ringde upp:
En kund på Public Affairs

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Irene

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Irene

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Ingen just eftersom jag inte är med där.

11. Som addade dig:
Se ovan.

12. Senaste person som mejlade mig:
Samma kund som jag ringde.

13. Sista sajt som jag kollade på:
Sweden Rock Festival

14. Ska göra idag:
Arbeta vidare. Har för en gång skull ganska mycket att göra.

15. Bra eller dålig dag idag?
En ganska bra dag, tror jag

Inga kommentarer: