onsdag 19 mars 2008

leta, leta, leta, hittar inte, hittar inte, hittar inte

... jag hade ju lovat att scanna diabilder och en papperskopia åt pappa och efter mycket knep och knåp så har jag lyckats att få den nya scannern att fungera men jag kan för allt i världen inte hitta bilderna som han hade lagt i ett kuvert och lagt med dom i påsen med böcker som jag fick i söndags och jag vet ju att det var bråttom att få det gjort och att han kanske ringer ikväll och undrar om det är klart men jag har ju slarvat bort dom men kanske om jag städar i mitt rum att dom kommer fram för här ser ju ut som om en bomb hade briserat men jag vet inte var jag ska börja och jag hade ju tänkt se lost ikväll även fast det inte är bra längre men det är skön avkoppling att titta på det och sitta med urpluggad gitarr och spela samtidigt men jag måste hitta bilderna innan dess…

Inga kommentarer: