måndag 26 maj 2008

Fler frågor

Helgen var mycket lyckad. Jag återkommer med en rapport och några bilder. Till dess så svarar jag på frågor efter att ha blivit utmanad av Jessica.


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

1. Hur lång är du? 176 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Lokförare var nog det första jag funderade på. Därefter var det spårvagnsförare. Hmmm, mycket spårbundet. Sedan ville jag bli spårhund, eller kanske inte. Sedan har det varit många idéer och jag vet inte om jag ännu har hamnat där jag ska.
3. Vad pluggar du? Inget
4. Har du långt hår? Nej
5. Vilken hårfärg har du? Svårt att säga. Jag påstod att jag hade råttfärgat hår för ett tag sedan, men fick mothugg. Någon som har sett mig irl kan ju komma med förslag.
6. Sminkar du dig? Nej, det skulle allt se ut det.
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Kamoflagefärgade… Någon kan säkert komma på något fyndigt att säga om det.
9. Har du kysst någon idag? Nej

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej, det var längesedan
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda har sina kvaliteter.
3. Hur många syskon har du? Tre
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Grattis på mors dag!"
5. Hur många ställen har du bott på? Beror på hur man räknar. Om det är som "skriven på ett ställe" så är det 10 ställen.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Hmmm, en av lillasystrarna ligger bra till just nu.
7. Vilken familjemedlem är snällast? Mamma.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Var på kalas hos brorsan för ett par veckor sedan. I nästa vecka åker vi till Sweden Rock Festival.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I helgen var vi ett gäng i Danmark och Tyskland.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Det var ju ett tag sedan. Kanske hos F i februari.
3. Har du kysst nån kompis? Typ med tunga och sånt? Ja…
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Definitionsfråga…
5. Vem har du varit kompis med längst? Det finns några kvar sedan skoltiden.
6. Vem känner dig bäst? Min familj och en del kompisar. Några av er läser här, tror jag.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Kläder väcker sällan så starka känslor hos mig.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Om jag hade anledning till det så skulle jag antagligen vara så förbannad att huruvida jag vågar eller ej inte spelar någon roll.
2. Klä dig annorlunda? Tror det.
3. Vara dig själv? Det är jag mestadels. Kanske lägger jag band på mig tillsammans med människor som jag inte känner så bra, men sedan så…
4. Visa dig i badbyxor? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Nej, det vill/vågar jag inte.
6. Pierca dig? Vågar? Ja. Vill? Nej.
7. Ha sex på offentlig plats? Vill inte.
8. Vara omogen? Det är jag ju ständigt.
9. Äta småkryp? Ätkryss är både intressanta och utmanande.

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Längesedan. Gillar inte.
2. När var du på semester senast? Evigheter sedan
3. Vilken färg är det på din tandborste? Blå
4. Är ditt hår tråkigt? Det kan man väl säga.
5. Vem såg dig naken senast? Någon där hemma. Minns inte vem
6. Hur ofta duschar du? En gång om dagen
7. När ska du gå och lägga dig i kväll? När jag blir trött.

Inga kommentarer: