torsdag 19 juni 2008

Stjärtogram

Går du och retar dig på någon? Är du rent av arg på någon? Känner du att du måste göra något åt saken?

Stjärtogram Att utan byxor och underkläder sätta sig på en kopieringsapparat och trycka på COPY.
Därefter tas kopian och läggs i närmaste fax eller scannas in i närmaste dator för att sedan skickas/mailas till någon som har förtjänat det.


Vem vill du skicka ett stjärtogram till idag? Skriv som kommentar och/eller berätta i din egen blogg vem du skulle vilja stjärtografera till!

5 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

Alla slipper ett stjärtogram från mig. Däremot önskar jag dig en glad midsommar. .-)

Anonym sa...

Avbildningar av min dyrbara bakdel skickas inte till vem som helst!

Trevlig midsommar från mig också i stället!

Comvidare sa...

Det finns ett antal stjärtogram jag gärna skulle vilja få.....

Pseudonaja sa...

Jag inser att mottagaren av ett stjärtogram skulle kunna bli glad. Detta är ett vapen som måste användas med försiktighet.

Trevlig midsommar på er också!

Anonym sa...

Hm... tänker inte skriva vem/vilka som skulle få ett stjärtogram av mig... hm... kanske bäst så? ;)
Må så grankott... ngn som fortfarande letar efter en del "försvunna" bloggare där ute - min dator gjorde slut på de gamla... den sparade bara de HAN(!) kände för, tydligen... dvs, inte många, håhåjaja...