onsdag 23 april 2008

Flora




I am a
Violet


What Flower
Are You?


Jag har ju länge gått och funderat på vilken sorts blomma jag är. Gissa om jag blev glad när jag tack vare Ullah förstod att det fanns ett test, där man på några minuter kunde få reda på vilken växt som man är.

"You have a shy personality. You tend to hesitate before trying new things or meeting new people. But once people get to know you, you open up and show the world what you are really all about."

Vi har på allvar börjat kolla genom vår trädgård. Det kommer upp en del fina blommor i gräsmattan. Dock är jag lite fundersam beträffande plantan, som jag fann bakom garaget. Kanske kan någon av er med gröna fingrar hjälpa mig att artbestämma och ge lite skötselråd?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser skum ut. Men jag har allt annat än gröna fingrar, så vad vet jag.

Anonym sa...

haha de är ju cannabis...

Pseudonaja sa...

Ja, att det skulle dröja 1,5 år innan någon förtappad stackare såg det!

:)