onsdag 3 juni 2009

Sweden Rock Festival!


Hej på er!

Idag smäller det. Jag kilar runt och samlar ihop det som jag ska ha med. Vädret ska faktiskt inte bli så bra i år, om man ska tro väderleksrapporterna. Jag får lägga med lite varmare kläder. Jag hoppas att det blir någorlunda i alla fall så man kan sitta lite ute. Vi ska ju bo i husbil, men det är inte samma grej att sitta fyra killar i en sån och dricka öl som att sitta på utsidan i campingstolar i solen.

Jag funderade på att blogga från festivalen, men har beslutat att strunta i det. Jag ska vara helt ledig från alla måsten.
Om det ändå är någon som vill få direktrapporter från festivalen så finns det ett par alternativ. Den här killen på The Critics har lovat att skriva lite krönikor från Sweden Rock Festival jämte recensioner av hårdrocksbloggar. Ambitiöst.
Aftonbladet har beväpnat sig med den kunnige bloggaren som till vardags återfinns här. Han kommer att blogga för den stora aftontidningen här.

Vi hörs på söndag eller måndag!

1 kommentar:

Susjos sa...

Ha det toppenbra!!!