fredag 18 januari 2008

Mycket väsen för inget alls

När jag kom in idag på morgonen så väntade tre mail från olika personer. Alla tre ville ha hjälp med samma sak. Två av dom hörde av sig "för säkerhets skull". För säkerhets skull hade två mail även skickats som kopior till min personliga mailbox och inte bara till beställningslådan.Vad rörde detta sig om? Det handlade om en länk som skulle pekas om. Wow, liksom!
Efter en stund började telefonen ringa. Det var väldigt viktigt att jag länkade om på ett överenskommet klockslag. Till slut så ansågs 9.55 vara en lämplig tid. Varför ta 10.00 när man kan ta 9.55?

Skulle jag under tiden fram till dess behöva lämna min plats, så var jag tvungen att ta med mig min telefon så att jag kunde nås.

Efter ytterligare ett par mail med instruktioner så började det kännas som att jag skulle få vara med om en uppskjutning av rymdfärjan.
9.55 kom och jag pekade om länken, det fungerade bra och alla blev nöjda. *Fanfar*

Inga kommentarer: