torsdag 25 mars 2010

Vårattack samt jag på film

Våren har fullständigt slängt sig över oss med 12 grader och sol. Det sista av snövallarna krymper lite till och kanske är de borta till påsk.
Jag blir nästan lite nostalgisk över vintern som var. Det var bra härligt med all snö och kyla, men jag skulle nog inte vilja ha tillbaka allt det där nu. Dock ska jag lägga upp lite vinterbilder snart.

Ni som undrat hur jag ser ut kan ni få ert lystmäte tillgodosett i dagens inlägg på den andra bloggen. Det ska väl sänka den här bloggens läsarantal ner till ensiffrigt.

Vår på er!

3 kommentarer:

Michadelica sa...

Jag är [ber om ursäkt redan nu] inte så värst intresserad av Australien. Ehm, det där var som att svära i kyrkan, va? Nåja, fortsättningen kommer här: ..så jag hoppas att du inte lägger ner den här bloggen. Jag har skrattat för mycket åt dina tokerier här för att det ska vara tillåtet! :)

Pseudonaja sa...

Det är ok att inte vara intresserad. Om du startade en blogg om Bulgarien så skulle jag inte höra till dina trogna läsare.
Vad har förresten hänt med din blogg?

Jag har funderat på den här bloggens fortlevnad. Den kommer nog finnas kvar ett tag till men gå lite på halvfart.

Pysseliten sa...

Vaddå halvfart? Här hänger man ju med om man så bara går in en gång månaden ;-) Halvare fart går knappt.
Jag läser båda dina bloggar, här följer jag med medan Australienbloggen är utmärkt att "slå i", som ett lexikon!