måndag 15 mars 2010

Dålig reklam

Vad trött jag är på reklamsnuttarna för skönhetsprodukter. Det är när slutklämmen ”Because you’re worth it!” kommer som jag suckar som högst.
Hur fan kan dom veta det? Jag kan tänka mig att om man ser och hör detta så kan det ser som ett klartecken för dåligt levern och förkastliga handlingar.

Tänk om hör ”Because you’re worth it!” och just har gjort något av följande:

  • Dumpat giftigt avfall i en Nationalpark

  • Förskingrat pengar från Röda Korset

  • Knuffat en rullstolsburen svärmor över kanten av ett stup

  • Gått med i satanistkyrkan

  • Ringt in till radio och önskat dansbandsmusik

  • Dumpat svärmors avfall i en Nationalpark

  • Spelat dansbandsmusik i en Nationalpark

  • Dumpat giftig svärmor hos Röda Korset

  • Invaderat Polen

  • Invaderat Polen till tonerna av dansbandsmusik tillsammans med medlemmar ur satanistkyrkan.

Jag tycker att Åjl åvv juläj kan sluta med den reklamen

7 kommentarer:

Howdy Sailor sa...

För flera år sedan hade Metro en läsarbild med Kristina Lugn i sitt risiga hår och texten "Because you're worth it" under. Sen dess kan jag inte se reklamfilmen.

Pseudonaja sa...

Du gillar inte Kristina Lugn?

Howdy Sailor sa...

Faktum är att hon liknar min mor (fast det kanske är just därför?).

Ullah sa...

Parce que vous le valez bien!
Perché voi valete!

Anonym sa...

Jag håller med dig, reklamen är verkligen retlig.
Men Kristina Lugn är värd många läsare *eget tyckande* :)

Ullah sa...

fast det är reklam för åreall men det visste du säkert

Pseudonaja sa...

Ullah: Nej det visste jag inte. Det känns egentligen bra. :)

paljettenq: Jag tycker Kristina Lugn är ganska skön men kanske inte som morsa.

linda: Du får skriva hur mycket du vill här!